دانلود بازی Crysis 3 نسخه کم حجم بلک باکس برای PC

 

دانلود بازی Crysis 3 برای PC

دانلود بازی کرایسیس ۳ نسخه کم حجم بلک باکس BlackBox

 کرک Crackfix 2 INTERNAL-RELOADED به پست اضافه شد …

انتظارها به پایان رسید و جدید ترین نسخه ی ، گرافیکی ترین بازی سیستم های رایانه ای و کنسول ها با نام بازی Crysis 3 منتشر شد . بازی کرایسس ۳ نیز مانند نسخه ی دوم آن گرافیک فوق العاده دیدنی و خاصی دارد که نمونه ی آن را در هیچ بازی دیگری نم یتوانید مشاهده کنید . سازندگان بازی پیشتر وعده ی یک شاهکار را داده بودند، اما تا به چشم خود بازی را مشاهده نکنید ، باور نمی کنید که بازی کرایسس ۳ تفاوت چندانی با یک فیلم واقعی ندارد ! در بازی Crysis 3 ، سلاح ها ویژه تر و هوش مصنوعی دشمنان شما فوق العاده بالا رفته است . صداگذاری بی نظیر است و جزئیات در بازی شما را شگفت زده خواهد کرد . می توان به جرات گفت که لذت انجام یک بازی اکشن واقعا جذاب را در بازی کرایسس ۳ تجربه خواهید کرد .

 

بد نیست به سراغ داستان بازی Crysis 3 برویم جای که دو فضای گوناگون در بازی پیش روی شماست ، شما در نیمی از مراحل بازی در جنگل های هستید که در واقع یک گلخانه ی عظیم هستند که شهر را فراگرفته اند ، و در دیگر لحظات در بین ساختمان های بلند و شلوغی شهر بزرگ نیویورک هستید . شما در بازی کرایسس ۳ در سال ۲۰۴۷ هستید و این یعنی دقیقا ۲۴ سال پس از داستان بازی کرایسس ۲ ، باز هم در نیویورک مامورت دارید ، اما این بار دشمن شما Crynet Enforcement & Local Logistics قدرتمند تر از قبل در شهر حضور دارد و این کار شما را دشوارتر از قبل کرده است . C.E.L.L فکر همه جا را کرده و دیگر کاری از موجودات فضایی Ceph بر نمی آید . حصار های گنبدی شکلی در شهر قرار داردند که مانع از حمله ی موجودات فضایی به شهر می شوند . پس خود را برای نبردی جانانه با نیروهای دشمن در بازی Crysis 3 آماده کنید .

 

بازی Crysis 3 جذاب تر از نسخه های پیشین طراحی شده و یکی از دلایل جذابیت بازی حرکات و امکانات شخصیت بازی است که می تواند از چشم دیگران مخفی شود و یا خود را با محیط همرنگ نماید و … نکته ی جالب دیگر ، گرافیک بی نظیر بازی است که به گفته ی شرکت سازنده بازی ، چنین گرافیکی تا به حال در هیچ یک از بازی های کنسول و PC ساخته نشده است . بازی کرایسس ۳ یک پیشنهاد ویژه به کاربران عزیزی است که بازی های گرافیکی اکشن را دوست دارند . شما هم اکنون می توانید  نسخه کم حجم بلک باکس BlackBox بازی Crysis 3 را با لینک مستقیم از سایت mgamesدانلود دریافت کنید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید